SKLADEM V ESHOPU- můžete mít už zítra
SKLADEM V ESHOPU- můžete mít už zítra
Celokarbonové lyžařské turistické hůlky Viking LUMI PRO jsou produktem, který splňuje vysoké standardy a technické aspekty. Vzhledem k tomu, že uhlík je materiál až 5x pevnější než ocel, je hůl extrémně pevná a lehká. Omezení konstrukce na dvě sekce a tuhost karbonu zajišťují vysokou úroveň stability. Karbon má mimořádnou odolnost proti únavě - prvky vyrobené z uhlíkových vláken jsou velmi odolné pod tlakem nepřetržitého používání. Nepochybnými přednostmi při skitouringu budou také: prodloužená pěnová rukojeť, díky které není potřeba měnit výškové nastavení hokejky při nájezdu, a deska s nastavitelným úhlovým sklonem, která dobře funguje v různorodém terénu, přizpůsobí se úhel země. Skládací, lehké karbonové hůlky nepřidávají vaší výpravě žádnou váhu a lze je snadno připevnit k batohu. Odolný, stabilní materiál a odolná widia špička, která se snadno neopotřebovává, činí hole sloužit několik sezón a zlepší mnoho přístupů.
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář. Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Zboží můžete také doručit na adresu: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA |
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU
Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
|
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. |
||
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář. | ||
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté). Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail. V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
|
Informace k expedici:
ČESKÁ REPUBLIKA
Při objednávce nad 999 Kč získáte nárok na dopravu ZDARMA službou "Zásilkovna - doručení na výdejní místa" nebo "DPD - doručení na adresu".
Možnosti dopravy | |
DPD - doručení na adresu | 99 Kč |
DPD - výdejní místa | 69 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 99 Kč |
Česká pošta - balík do balíkovny | 69 Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu | 99 Kč |
Zásilkovna - doručení na výdejní místo / Z-BOXY | 69 Kč |
Osobní odběr - prodejna Vrchlabí | 0 Kč |
Možnosti platby | |
Online platba kartou | 0 Kč |
Bankovním převodem (GoPay) | 0 Kč |
Apple Pay | 0 Kč |
Google Pay | 0 Kč |
Platba předem (příkazem) | 0 Kč |
Dobírkou při převzetí | 49 Kč |
Kartou na prodejně | 0 Kč |
Hotově na prodejně | 0 Kč |
Nepřevzetí dobírky je porušením smlouvy s nárokem na náhradu.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.
Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.