Váš email: | |
Telefon: | |
Předmět: | |
Kód | 0176565 |
PN | nase-525209_gabol |
Rozměry: 22x27x6 cm
Materiál: PU+plátno
Vyrobeno: Španělsko
Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář a účtenku.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
|
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce - České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). |
||||||||||||||||||||
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář. | ||||||||||||||||||||
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.
Prosíme o zaslání reklamace na prodejnu, ze které Vám bylo zboží odesláno*:
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail. V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ |
Pokyny k platbě bankovním převodem:
Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.
Informace k expedici:
ČESKÁ REPUBLIKA
Při objednávce nad 999 Kč je doprava ZDARMA
Možnosti dopravy | |
Přepravní společnost GLS | 59 Kč |
Česká pošta - garance dodání do druhého dne* | 129 Kč |
Česká pošta - balík do balíkovny | 49 Kč |
Česka pošta - balík na poštu | 59 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 59 Kč |
Osobní odběr (Vrchlabí) | 0 Kč |
Osobní odběr (Trutnov) | 0 Kč |
Možnosti platby | |
Online platba kartou (GoPay) | 0 Kč |
Platba předem (příkazem) | 0 Kč |
Dobírkou | 30 Kč |
Kartou na prodejně | 0 Kč |
Hotově na prodejně | 0 Kč |
* Česká pošta - garance dodání do druhého dne: možnost sobotního doručení, nelze uplatnit dopravu zdarma, nelze uplatnit na doručení ve svátky a neděli.
SLOVENSKO
Při objednávce nad 75 EUR je doprava ZDARMA
Možnosti dopravy | |
Doprava do zahraničí (GLS)* | 4,99 EUR |
Možnosti platby | |
Dobírkou | 1,99 EUR |
Platba předem (příkazem) | 0 EUR |
Online platba kartou (GoPay) | 0 EUR |
Online bankovním převodem (GoPay) | 0 EUR |
*Cena je přepočítána dle aktuálního kurzu.
Váš email: | |
Telefon: | |
Předmět: | |