SKLADEM V ESHOPU- můžete mít už zítra
SKLADEM V ESHOPU- můžete mít už zítra
Světlé tenisky vypadají opravdu cool, ovšem jen pokud jsou čisté. Abyste si udrželi jejich krásný vzhled, pomůže vám k tomu náš ekologický čistič Power Cleaner.
Je určený samozřejmě i pro tenisky v tmavších barvách: důležité je ale zapamatovat si to, že péče o jakékoliv boty by měla vždy začínat krokem 1 – čištění. pedag Power Cleaner důkladně odstraňuje skvrny a nečistoty ze všech materiálů a připravuje obuv pro následnou péči. Bez většího úsilí odstraňuje dokonce i skvrny od soli.
Z používání tohoto produktu budete mít dobrý pocit: jeho použití je snadné i v interiéru, produkt je totiž biologicky odbouratelný a bez hnacího plynu. Čištění navíc doprovází příjemná vůně, která zůstane i na vaší vyčištěné obuvi.
Aplikace: Nejprve odstraňte volné nečistoty nasucho kartáčem nebo hadříkem. Poté navlhčete čistý kartáč vodou. Protřepejte lahvičku a několikrát stříkněte čisticí prostředek na kartáč nebo na povrch, který chcete vyčistit. Poté celý povrch drhněte do té doby, dokud se nevytvoří pěna. Pokaždé ošetřete obě boty, abyste po zaschnutí předešli případným barevným rozdílům. Nakonec přebytečnou pěnu odstraňte hadříkem a v případě potřeby aplikaci opakujte.
Pokud čistíte jen podešve, s botami můžete vyrazit ven hned po vyčištění, pokud čistíte celou botu, nechte ji 8 hodin vyschnout při pokojové teplotě. Po zaschnutí hladkou kůži vyleštěte a semišovou kůži vykartáčujte.
Ekologický čistič pedag Power Cleaner je vhodný pro:
Tip: U barevných materiálů vyzkoušejte stálobarevnost materiálu na skrytém místě. Pokud se suchý hadřík nebo hadřík namočený ve vodě při tření zašpiní, doporučujeme pečlivé suché čištění pomocí gumy nebo kartáče.
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář. Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Zboží můžete také doručit na adresu: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA |
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU
Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
|
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. |
||
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář. | ||
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté). Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail. V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
|
Informace k expedici:
ČESKÁ REPUBLIKA
Při objednávce nad 999 Kč získáte nárok na dopravu ZDARMA službou "Zásilkovna - doručení na výdejní místa" nebo "DPD - doručení na adresu".
Možnosti dopravy | |
DPD - doručení na adresu | 99 Kč |
DPD - výdejní místa | 69 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 99 Kč |
Česká pošta - balík do balíkovny | 69 Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu | 99 Kč |
Zásilkovna - doručení na výdejní místo / Z-BOXY | 69 Kč |
Osobní odběr - prodejna Vrchlabí | 0 Kč |
Možnosti platby | |
Online platba kartou | 0 Kč |
Bankovním převodem (GoPay) | 0 Kč |
Apple Pay | 0 Kč |
Google Pay | 0 Kč |
Platba předem (příkazem) | 0 Kč |
Dobírkou při převzetí | 49 Kč |
Kartou na prodejně | 0 Kč |
Hotově na prodejně | 0 Kč |
Nepřevzetí dobírky je porušením smlouvy s nárokem na náhradu.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.
Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.