SKLADEM NA PRODEJNĚ- můžete mít již dnes
SKLADEM NA PRODEJNĚ- můžete mít již dnes
Jedinečné svého druhu. Letní šaty DEE obsahují 95 % viskózy, která je na omak měkká a příjemně působí na pokožku. Pro větší pohodlí jsme zvolili oversize střih. Co víc si přát. Modelka má na sobě velikost S a její míry jsou: obvod hrudi - 84cm, obvod pasu - 62cm, obvod boků - 88cm.
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář.
Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny. Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč. Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497 Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou. Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop. Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: Kilpi store a Regatta shop Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA |
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU
Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
|
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. |
||
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář. | ||
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté). Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: Kilpi store a Regatta shop Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail. V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny. Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč. Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497 Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou. Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop. Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT
Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
|
Informace k expedici:
ČESKÁ REPUBLIKA
Při objednávce nad 999 Kč získáte nárok na dopravu ZDARMA službou "Česká pošta - balík do balíkovny" nebo "DPD - doručení na adresu".
Možnosti dopravy | |
DPD - doručení na adresu | 99 Kč |
DPD - výdejní místa | 69 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 99 Kč |
Česká pošta - balík do balíkovny | 69 Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu | 99 Kč |
Zásilkovna - doručení na výdejní místo | 69 Kč |
GLS - doručení na adresu | 129 Kč |
GLS - výdejní místo ParcelShop | 69 Kč |
Osobní odběr - prodejna Vrchlabí | 0 Kč |
Možnosti platby | |
Online platba kartou | 0 Kč |
Bankovním převodem (GoPay) | 0 Kč |
Apple Pay | 0 Kč |
Google Pay | 0 Kč |
Platba předem (příkazem) | 0 Kč |
Dobírkou při převzetí | 49 Kč |
Kartou na prodejně | 0 Kč |
Hotově na prodejně | 0 Kč |
Nepřevzetí dobírky je porušením smlouvy s nárokem na náhradu.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.
Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.