Impregnační prostředek pro oděvy a vybavení plněné peřím. Snadné použití v pračce nebo v ruce. Zvyšuje voděodolnost, obnovuje původní izolační vlastnosti a prodyšnost. Vhodný pro péřové oblečení a péřové spací pytle.
NÁVOD K POUŽITÍ
K dosažení nejlepších výsledků odstraňte nejdříve všechny části nevhodné k praní a vyperte v přípravku Nikwax® Down Wash. Před impregnací není nutné věci sušit. Před použitím dobře protřepejte. Respektujte symboly uvedené na výrobku.
Aplikace v pračce:
1. Ze zásobníku na prací přípravky odstraňte všechny zbytky pracího prášku.
2. Vložte čistý oděv do pračky.
3. Použijte tři plná víčka (150ml) pro jeden kus.
4. Nastavte na syntetický program (40°C) a nízké otáčky při ždímaní.
Ruční aplikace (použijte rukavice):
1. Ponořte oděv do nádoby či umyvadla s vodou teplou tak, abyste v ní udrželi ruce.
2. Pro oblečení použijte tři plná víčka (150ml) pro jeden kus a šest plných víček (300ml) pro dva kusy oděvu. Dbejte na to, aby oblečení bylo celé ponořené ve vodě. U spacích pytlů použijte šest plných víček (300ml) do vany,kde je voda hluboká přibližně čtyři centimetry. (Tří až čtyřsezonní spací pytle by měly být čištěny profesionálně).
3. Promáchejte, nechte 5-10 minut máčet a pak znovu pořádně promáchejte.
4. Máchejte ve studené vodě, dokud není voda čistá. Nechte okapat a jemně vyždímejte přebytečnou vodu.
Sušení
Pověste výrobek do vzdušného prostředí a pravidelně proklepejte a protřepte. Pokud je dovoleno výrobcem, sušte v sušičce při nízké teplotě, dokud všechny chumáče nezmizí.
K udržení impregnace péřových výrobků vždy používejte k jejich čištění Nikwax® Down Wash Direct. Nepoužívejte detergenty.
Uchovávajte mimo dosah dětí. Neužívat vnitřně. Chraňte oči.
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář. Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu. Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Zboží můžete také doručit na adresu: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA |
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU
Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
|
Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel. Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. |
||
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář. | ||
Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě. Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté). Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí ČESKÁ REPUBLIKA
Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail. V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.
Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
|
Informace k expedici:
ČESKÁ REPUBLIKA
Při objednávce nad 999 Kč získáte nárok na dopravu ZDARMA službou "Zásilkovna - doručení na výdejní místa" nebo "DPD - doručení na adresu".
Možnosti dopravy | |
DPD - doručení na adresu | 99 Kč |
DPD - výdejní místa | 69 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 99 Kč |
Česká pošta - balík do balíkovny | 69 Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu | 99 Kč |
Zásilkovna - doručení na výdejní místo / Z-BOXY | 69 Kč |
Osobní odběr - prodejna Vrchlabí | 0 Kč |
Možnosti platby | |
Online platba kartou | 0 Kč |
Bankovním převodem (GoPay) | 0 Kč |
Apple Pay | 0 Kč |
Google Pay | 0 Kč |
Platba předem (příkazem) | 0 Kč |
Dobírkou při převzetí | 49 Kč |
Kartou na prodejně | 0 Kč |
Hotově na prodejně | 0 Kč |
Nepřevzetí dobírky je porušením smlouvy s nárokem na náhradu.
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.
Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.