Provozovatel:

Martin Schliegsbir
Lánov 345
543 41 LÁNOV

IČ: 74007921
DIČ: CZ8207195766

Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

VOP jsou platné od 1.1.2014

Kupující podáním objednávky stvrzuje, že se seznámil s VOP, že s nimi souhlasí a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

1. Objednávka

Veškeré odeslané objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s Reklamačním řádem www.envy-shop.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je důležité, co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornaci, popř. úpravě objednávky buď telefonicky nebo e-mailem.

2. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní a jsou vždy aktuální a platné v okamžiku odeslání objednávky. Ceny jsou konečné včetně DPH.

Akční ceny platí do vyprodání zásob, popř. po dobu časově určenou.

3. Způsob dodání zboží

Zboží odesíláme 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky a to v případě, že je zboží skladem na prodejnách v Trutnově nebo ve Vrchlabí (Skladem TU nebo Skladem VR).  V případě, že jedna nebo více položek z objednávky je skladem externě (Skladem EXT - tzn. musíme zboží objednávat), je objednávka expedována obvykle za 4-6 pracovních dní. Zásilka je podána jako Balík do ruky (s garantovaným dodáním do druhého pracovního dne od odeslání) nebo jako Doporučené psaní (v případě malých zásilek). Zboží bude doručeno na DODACÍ adresu uvedenou v objednávce.

V případě, že vybrané zboží nebude již možno dodat ani objednat, Vás bude kontaktovat náš pracovník a domluví s Vámi výměnu za jiný druh zboží, popř. stornaci daného zboží.

4. Převzetí zboží

Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupují by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo e-mailem) informovat pracovníky e-shopu.

Pokud bude chtít zákazník znovu poslat zásilku, kterou si NEVYZVEDL, bude mu účtováno nové poštovné ve výši 59,- Kč.

5. Možnosti dopravy a platby

Možnosti dopravy:

- Česká pošta

- Osobní vyzvednutí na prodejnách Vrchlabí nebo Trutnov

Cena poštovného při objednávce do 999 Kč je 59 Kč (při platbě předem, dobírkou i GoPay)

Cena poštovného na Slovensko činí při každé objednávce 220 Kč

POŠTOVNÉ ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE NAD 1000 Kč!!! (platí pouze při dodání do ČR)

Platba:

- Dobírkou

- Platební bránou GoPay

- Platba předem (příkazem)

  • Č.účtu: 209639999/0300
  • Banka: ČSOB Vrchlabí
  • Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
  • Variabilní symbol: Číslo objednávky
  • Konstantní symbol: 0008

Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.

6. Výměna zboží - postup při výměně zboží

Při výměně zboží okopírujte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.svetkilpi.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu nebo vyčkat, jestli je možné Vámi požadované zboží objednat a vyměnit s několikadenním zpožděním). Jakmile k nám zásilka dorazí, bude obratem vyměněna nebo budete informováni o skladovosti Vámi požadovaných položek a v případě, že máme všechno Vámi požadované zboží na výměnu skladem bude následující pracovní den odeslána.

V případě špatně zvolené velikosti zákazníkem si vyhrazujeme právo znovu naúčtovat poštovné ve výši 59 Kč.

Jestliže nechcete, aby Vám bylo vyměněné zboží zasláno s dobírkou 59 Kč, přiložte prosím ke zboží a informačnímu listu i 59 Kč. Poté Vám zboží zašleme na výměnu bez dobírky!

V případě, že bude výměna za méně peněz, než bylo původně fakturováno, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

 

Žádáme zákazníky, aby zboží zasílali na adresu prodejny, uvedené na prodejním dokladu, který je vždy přiložen ke zboží :

Adresa prodejny Vrchlabí: Kilpi store a Regatta shop, IT Centrum - 1. patro, Krkonošská 16, Vrchlabí, 54301

Adresa prodejny Trutnov: Envy store - Kilpi store, Regatta shop, Bulharská 65, Trutnov, 541 01

7. Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání a pokud možno s visačkami. Zároveň musí být přiložena okopírovaná faktura a na ní uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto VOP.

Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.

V případě vrácení pouze části věcí z objednávky bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

V případě, že zákazník uplatnil v objednávce Dopravu zdarma při nákupu nad 999 Kč a při vrácení části objednávky zbylá část objednávky nedosáhne částky 999 Kč, bude při vrácení peněz na účet odečteno 59 Kč za poštovné, jako by se stalo v případě, že zákazník neobjedná nad 999 Kč.

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

* Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet

Žádáme zákazníky, aby zboží zasílali na adresu prodejny, uvedené na prodejním dokladu, který je vždy přiložen ke zboží :

Adresa prodejny Vrchlabí:  Kilpi store a Regatta shop, IT Centrum - 1. patro, Krkonošská 16, Vrchlabí, 54301

Adresa prodejny Trutnov: Kilpi store a Regatta shop, Bulharská 65, Trutnov , 541 01

8. Reklamace

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci. V tom případě okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách). Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít formulář reklamační list. V případě, že reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každé zvlášť.

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail info@svetkilpi.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

9. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží.

Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze je využít k jiným účelům.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu, popř. neustále mění své požadavky, aniž by zásilku převzal.

Prodávající má právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

10. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží. Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

11. Závěrečné ustanovení

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Pokud není v obchodních podmínkách envy-shop.cz stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.