Výměna zboží

Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář.


 Jak můžete vyměnit zakoupené zboží?

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu.

Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.


Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:

  • oblečení je bez původních štítků, visaček
  • zboží je vyprané
  • zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  • část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  • spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.



Potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat?
Zpětná zásilka
je nejlevnější a nejsnadnější způsob doručení.
Chci se dozvědět víc: DALŠÍ INFORMACE


Zboží můžete také doručit na adresu:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

ČESKÁ REPUBLIKA

   


Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.


 

Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU

 


 

Proč SvětKilpi?
Zákazníků doporučuje reálné recenze našich zákazníků
Doprava zdarma při nákupu nad 999 Kč
Expedice do 24h široký výběr skladem

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.

Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

Podrobné nastaveníPovolit vše
GLAMI
Glami