Výměna zboží
Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář a účtenku.
Jak můžete vyměnit zakoupené zboží? Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu. Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.
Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny. Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč. Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497 Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou. Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop. Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT
Žádáme zákazníky, aby zboží zasílali na prodejnu, ze které byla zásilka expedována:
|
Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.
Náklady spojené s vrácením zboží: Ponesete přímé náklady spojené se zasláním zboží na výměnu.
V případě špatně zvolené velikosti zákazníkem si vyhrazujeme právo znovu naúčtovat náklady spojené s dopravou.
Odešleme Vám novou zásilku stejnou dopravou, kterou jste si zvolili ve Vaší objednávce. Náklady uhradíte na dobírku.
Případně si zboží můžete vyzvednout zdarma na našich prodejnách Vrchlabí a Trutnov.
Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU