Reklamace zboží

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

   
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář.    

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

 Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté).

Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.

 

Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

ČESKÁ REPUBLIKA

 

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.


Nejlevnější možnost pro zaslání zboží na reklamaci:

Pokud to máte na naše prodejny daleko a nemůžete využít bezplatného vrácení, tak vyzkoušejte novou službu Zásilkovny.

Ta nabízí při výměně, vrácení či reklamaci zaslat zpětnou zásilku pouze za 47 Kč.

Stačí přijít na pobočku Zásilkovny a říct náš unikátní kód: 95327497

Obsluha na pobočce Vám vytiskne a nalepí štítek s naší zpětnou adresou.

Na pobočce je podání zdarma, ale služba zpětná zásilka je zpoplatněna částkou 47 Kč, kterou zákazníkovi bude účtovat náš e-shop.

Více informací o Zásilkovně najdete zde: ZOBRAZIT

 


 

Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 


Proč SvětKilpi?
Zákazníků doporučuje reálné recenze našich zákazníků
Doprava zdarma při nákupu nad 999 Kč
Expedice do 24h široký výběr skladem
GLAMI
Glami