Často kladené otázky


Zde máte odpovědi na nejčastěji kladené otázky.
Pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, tak Vám rádi poradíme na emailu: info@svetkilpi.cz



PŘED NÁKUPEM:



Jaké nabízíte možnosti dopravy?

  • Česká pošta (do ruky, na poštu, do balíkovny)
  • přepravní společnost GLS
  • osobního odběru na prodejnách Vrchlabí a Trutnov
  • kompletní informace o dopravě naleznete zde: ODKAZ

 

Jaké nabízíte druhy platby?

  • objednávky na e-shopu lze uhradit online platební kartou, převodem a dobírkou
  • na prodejně lze platit v hotovosti a platební kartou
  • kompletní informace o platbách naleznete zde: ODKAZ

 

Kolik zaplatím za dopravu?

  • nejlevnější doprava je za 49 Kč
  • od 999 Kč získáte dopravu zdarma

 

Jak uplatnit slevový kód?

  • slevový kód vložíte v košíku, kde najdete pod produkty možnost: (Mám slevový/dárkový kupón a chci ho uplatnit)

 

Jak uplatnit věrnostní slevu 10%?

  • uživatelům se po přihlášení zobrazují již ceny po slevě
  • kompletní výhody a podmínky věrnostního programu najdete zde: ODKAZ

 

Jak zrušit objednávku?

  • pokud jste si Vaši objednávku rozmysleli, tak nám dejte prosím vědět na email: info@svetkilpi.cz

 

Nevím si rady s výběrem velikosti, můžete mi poradit?

  • rádi Vám s výběrem poradíme a pokud u produktu chybí velikostní tabulka, tak Vám konkrétní kus obratem přeměříme
  • pokud stále s velikostí váháte, tak se zastavte na prodejně, kde si zboží můžete vyzkoušet
  • další informace a velikostní tabulky od výrobců najdete na naší stránce: ODKAZ

 

Jaké výhody přináší Váš věrnostní program?

  • SLEVA 10% na zboží značky Kilpi*
  • SLEVA 10% na zboží značky Regatta*
  • SLEVA 10% na zboží značky Dare2B*
  • SLEVA 10% na zboží značky 2117 of Sweden*
  • SLEVA 10% na zboží značky Crocs*
  • Speciální akce a soutěže
  • Bonusové produkty za výhodné ceny
  • Přehled o Vašich objednávkách a fakturách
  • Expresní vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy (do 7 dní)**
  • Newslettery s probíhajícími akcemi na webu a kamenných prodejnách
  • Stačí se zdarma zaregistrovat a ihned můžete začít čerpat veškeré výhody: REGISTRACE 



PŘI NÁKUPU:



Jak se dozvím, že jste přijali moji objednávku?

  • po odeslání objednávky Vám příjdem informační email, kde najdete upřesňující informace

 

Jak můžu upravit objednávku?

  • pokud po odeslání objendávky chcete upravit její obsah, tak nás prosím kontaktujte na email: info@svetkilpi.cz

 

Jak dlouho trvá naskladnění zboží z externího skladu?

  • doba dodání bývá 5 pracovních dnů
  • po dodání položek z externího skladu je zboží obratem expedováno na Vaši adresu

 

Kdy objednávka dorazí?

  • o expedici objednávky Vás budeme informovat emailem
  • jakmile předáme zboží dopravci obdržíte email
  • následně můžete Vaši zásilku sledovat u dopravce

 

Kdy si můžu zboží vyzvednout na prodejně?

  • pokud jste si objednali zboží skladem, tak zpravidla následující pracovní den
  • jakmile bude na prodejně Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, tak Vám příjde informační email

 



PO NÁKUPU:



Zboží mi nesedí, můžu jej vyměnit?

  • pokud Vám objednané zboží nesedí, tak jej do 14 dnů můžete vyměnit
  • Vaši položku Vám vyměníme za jinou velikost nebo jiný produkt
  • podrobný návod na výměnu zboží najdete zde: ODKAZ

 

Zboží nesplňuje mé očekování, můžu jej vrátit?

  • pokud Vám objednané zboží nevyhovuje, tak jej můžete do 14 dnů od převzetí vrátit
  • podrobný návod na vrácení zboží najdete zde: ODKAZ

 

Na produktu je kaz, jak můžu zboží reklamovat?

  • mrzí nás, že jste narazili na problém
  • prosím pošlete zboží na REKLAMACI, kde se pokusíme vše vyřešit k Vaší spokojenosti

 


 

Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, tak nás neváhejte kontaktovat.

Rádi Vám poradíme:

EMAIL: info@svetkilpi.cz

TELEFON: +420 499 940 000 

vanoce20

NEW KILPI