Často kladené otázky
Zde máte odpovědi na nejčastěji kladené otázky.
Pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, tak Vám rádi poradíme na emailu: info@svetkilpi.cz
PŘED NÁKUPEM:
Jaké nabízíte možnosti dopravy?
- doručení kurýrem na vaší adresu
- doručení na výdejní místo či do boxu
- osobní odběr na prodejně ve Vrchlabí
- kompletní informace o dopravě naleznete zde: ODKAZ
Jaké nabízíte druhy platby?
- objednávky na e-shopu lze uhradit online platební kartou, převodem a dobírkou
- na prodejně lze platit v hotovosti a platební kartou
- kompletní informace o platbách naleznete zde: ODKAZ
Jak uplatnit slevový kód?
- slevový kód vložíte v košíku, kde najdete pod produkty možnost: (Mám slevový/dárkový kupón a chci ho uplatnit)
Jak zrušit objednávku?
- pokud jste si Vaši objednávku rozmysleli, tak nám dejte prosím vědět na email: info@svetkilpi.cz
Nevím si rady s výběrem velikosti, můžete mi poradit?
- rádi Vám s výběrem poradíme a pokud u produktu chybí velikostní tabulka, tak Vám konkrétní kus obratem přeměříme
- pokud stále s velikostí váháte, tak se zastavte na prodejně, kde si zboží můžete vyzkoušet
- další informace a velikostní tabulky od výrobců najdete na naší stránce: ODKAZ
Jaké výhody přináší Váš věrnostní program?
- VIP slevové kódy
- Speciální akce a soutěže
- Bonusové produkty za výhodné ceny
- Přehled o Vašich objednávkách a fakturách
- Expresní vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy (do 7 dní)**
- Newslettery s probíhajícími akcemi na webu a kamenných prodejnách
- Stačí se zdarma zaregistrovat a ihned můžete začít čerpat veškeré výhody: REGISTRACE
PŘI NÁKUPU:
Jak se dozvím, že jste přijali moji objednávku?
- po odeslání objednávky Vám příjdem informační email, kde najdete upřesňující informace
Jak můžu upravit objednávku?
- pokud po odeslání objendávky chcete upravit její obsah, tak nás prosím kontaktujte na email: info@svetkilpi.cz
Jak dlouho trvá naskladnění zboží z externího skladu?
- doba dodání bývá 5 pracovních dnů
- po dodání položek z externího skladu je zboží obratem expedováno na Vaši adresu
Kdy objednávka dorazí?
- o expedici objednávky Vás budeme informovat emailem
- jakmile předáme zboží dopravci obdržíte email
- následně můžete Vaši zásilku sledovat u dopravce
Kdy si můžu zboží vyzvednout na prodejně?
- pokud jste si objednali zboží skladem, tak zpravidla následující pracovní den
- jakmile bude na prodejně Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, tak Vám příjde informační email
PO NÁKUPU:
Zboží mi nesedí, můžu jej vyměnit?
- pokud Vám objednané zboží nesedí, tak jej do 14 dnů můžete vyměnit
- Vaši položku Vám vyměníme za jinou velikost nebo jiný produkt
- podrobný návod na výměnu zboží najdete zde: ODKAZ
Zboží nesplňuje mé očekování, můžu jej vrátit?
- pokud Vám objednané zboží nevyhovuje, tak jej můžete do 14 dnů od převzetí vrátit
- podrobný návod na vrácení zboží najdete zde: ODKAZ
Na produktu je kaz, jak můžu zboží reklamovat?
- mrzí nás, že jste narazili na problém
- prosím pošlete zboží na REKLAMACI, kde se pokusíme vše vyřešit k Vaší spokojenosti
Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, tak nás neváhejte kontaktovat.
Rádi Vám poradíme:
EMAIL: info@svetkilpi.cz
TELEFON: +420 499 940 000