Často kladené otázky


Zde máte odpovědi na nejčastěji kladené otázky.
Pokud zde nenajdete odpověď na Vaši otázku, tak Vám rádi poradíme na emailu: info@svetkilpi.cz



PŘED NÁKUPEM:



Jaké nabízíte možnosti dopravy?

  • doručení kurýrem na vaší adresu
  • doručení na výdejní místo či do boxu
  • osobní odběr na prodejně ve Vrchlabí
  • kompletní informace o dopravě naleznete zde: ODKAZ

 

Jaké nabízíte druhy platby?

  • objednávky na e-shopu lze uhradit online platební kartou, převodem a dobírkou
  • na prodejně lze platit v hotovosti a platební kartou
  • kompletní informace o platbách naleznete zde: ODKAZ

 

Jak uplatnit slevový kód?

  • slevový kód vložíte v košíku, kde najdete pod produkty možnost: (Mám slevový/dárkový kupón a chci ho uplatnit)

 

Jak zrušit objednávku?

  • pokud jste si Vaši objednávku rozmysleli, tak nám dejte prosím vědět na email: info@svetkilpi.cz

 

Nevím si rady s výběrem velikosti, můžete mi poradit?

  • rádi Vám s výběrem poradíme a pokud u produktu chybí velikostní tabulka, tak Vám konkrétní kus obratem přeměříme
  • pokud stále s velikostí váháte, tak se zastavte na prodejně, kde si zboží můžete vyzkoušet
  • další informace a velikostní tabulky od výrobců najdete na naší stránce: ODKAZ

 

Jaké výhody přináší Váš věrnostní program?

  • VIP slevové kódy
  • Speciální akce a soutěže
  • Bonusové produkty za výhodné ceny
  • Přehled o Vašich objednávkách a fakturách
  • Expresní vrácení peněz při odstoupení od kupní smlouvy (do 7 dní)**
  • Newslettery s probíhajícími akcemi na webu a kamenných prodejnách
  • Stačí se zdarma zaregistrovat a ihned můžete začít čerpat veškeré výhody: REGISTRACE 

 

PŘI NÁKUPU:



Jak se dozvím, že jste přijali moji objednávku?

  • po odeslání objednávky Vám příjdem informační email, kde najdete upřesňující informace

 

Jak můžu upravit objednávku?

  • pokud po odeslání objendávky chcete upravit její obsah, tak nás prosím kontaktujte na email: info@svetkilpi.cz

 

Jak dlouho trvá naskladnění zboží z externího skladu?

  • doba dodání bývá 5 pracovních dnů
  • po dodání položek z externího skladu je zboží obratem expedováno na Vaši adresu

 

Kdy objednávka dorazí?

  • o expedici objednávky Vás budeme informovat emailem
  • jakmile předáme zboží dopravci obdržíte email
  • následně můžete Vaši zásilku sledovat u dopravce

 

Kdy si můžu zboží vyzvednout na prodejně?

  • pokud jste si objednali zboží skladem, tak zpravidla následující pracovní den
  • jakmile bude na prodejně Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, tak Vám příjde informační email 



PO NÁKUPU:



Zboží mi nesedí, můžu jej vyměnit?

  • pokud Vám objednané zboží nesedí, tak jej do 14 dnů můžete vyměnit
  • Vaši položku Vám vyměníme za jinou velikost nebo jiný produkt
  • podrobný návod na výměnu zboží najdete zde: ODKAZ

 

Zboží nesplňuje mé očekování, můžu jej vrátit?

  • pokud Vám objednané zboží nevyhovuje, tak jej můžete do 14 dnů od převzetí vrátit
  • podrobný návod na vrácení zboží najdete zde: ODKAZ

 

Na produktu je kaz, jak můžu zboží reklamovat?

  • mrzí nás, že jste narazili na problém
  • prosím pošlete zboží na REKLAMACI, kde se pokusíme vše vyřešit k Vaší spokojenosti

 


 

Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, tak nás neváhejte kontaktovat.

Rádi Vám poradíme:

EMAIL: info@svetkilpi.cz

TELEFON: +420 499 940 000 

Proč SvětKilpi?
Zákazníků doporučuje reálné recenze našich zákazníků
Doprava zdarma při nákupu nad 999 Kč
Expedice do 24h široký výběr skladem

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.

Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

Podrobné nastaveníPovolit vše
GLAMI
Glami