Unisex městský batoh 2117 STEVIK 20l růžová

Unisex městský batoh 2117 STEVIK 20l růžová

Velikost
Tabulka velikostí
Barevné varianty
Unisex městský batoh 2117 STEVIK 20l růžová
Unisex městský batoh 2117 STEVIK 20L šedá
Vyprodáno
Dostupnost:
Doručení:
zdarma
59,- Kč
Osobně na prodejně VRCHLABÍ
na dotaz
Doručení na adresu / výdejní místo
na dotaz
Katalogová cena 899 Kč
710 Kč
Tento produkt nelze zakoupit
  • Bezpečný nákup
  • Transparentní cena
  • Rychlá expedice zboží
  • Autorizovaný prodejce
  • Ověřené recenze zákazníků
Kód0259124PN5007901175Výrobce2117

SALES

Kolekce 2018/2019

Stylový batoh od švédské značky 2117 STEVIK je vyroben z pevného polyesterového materiálu. Batoh je určen především pro městské toulky, veselé barvy, velikost a praktické úložné prostory to vše vám může nabídnout tento model.  Batoh nabízí přední malou kapsu na zip, vnitřní hlavní kapsu a dvě menší kapsy na nezbytné maličkosti. Vychytávkou je senzační podsedák , který díky batohu Stevik máte stále při ruce. Stačí ho pouze vytáhnout z kapsy uvnitř batohu a v klidu a čistotě si posedět třeba v parku a přečíst si svoji oblíbenou knížku.

  • objem 20l
  • veselé barevné provedení
  • praktické úložné místo
  • podsedák vždy při ruce
  • mírné polstrované, nastavitelné popruhy
  • poutka na uchycení s možností zapnutí na patent
  • kožené detaily
  • logo 2117 na přední straně
Možnosti využití:
Složení materiálu:100% polyester
Tuto položku jsme bohužel nestihli ručně přeměřit.
Pokud si nejste jisti výběrem správné velikosti, napište nám na info@svetkilpi.cz. Rádi Vám velikosti přeměříme.

Zboží na externím skladu Vám bohužel změřit nemůžeme.
V takovém případě můžete využít velikostní tabulky dodávané výrobcem. ZOBRAZIT TABULKY

Pro urychlení Vaší výměny nám prosím k odesílanému zboží přiložte informační formulář.


 Jak můžete vyměnit zakoupené zboží?

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, tak Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost nebo jiné zboží. Nepoškozené a nenošené zboží stačí zabalit a spolu s formulářem odeslat zpět na naši prodejnu.

Kupující má právo na výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.


Nepřijímáme zboží k výměně v případě, že zboží neprojde kontrolou z těchto důvodů:

  • oblečení je bez původních štítků, visaček
  • zboží je vyprané
  • zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  • část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  • spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.



Potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat?
Zpětná zásilka
je nejlevnější a nejsnadnější způsob doručení.
Chci se dozvědět víc: DALŠÍ INFORMACE


Zboží můžete také doručit na adresu:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

ČESKÁ REPUBLIKA

   


Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Veškeré náklady spojené s dopravou nese v případě výměny kupující.


 

Formulář pro výměnu zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU

 


 

Pro urychlení Vašeho odstoupení nám prosím k odesílanému zboží přiložte vzorový formulář.

Jak probíhá odstoupení od kupní smlouvy?

Pokud je kupní smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě) má kupující v souladu s §1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, včetně visaček a štítků. Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží.

Pro odstoupení od kupní smlouvy využijte tento vzorový formulář .

Na vrácení peněz má prodávající 14 dní od doručení zásilky.

Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží. Poštovné při vrácení zboží si hradí kupující sám.



V případě vrácení pouze části věcí z objednávky bude přepočítána částka o objemovou a věrnostní slevu, popř. jiné slevy uvedené na faktuře a týkající se vráceného zboží.

V případě, že zákazník uplatnil v objednávce DOPRAVU ZDARMA a při vrácení části objednávky zbylá část objednávky nedosáhne na částku pro DOPRAVU ZDARMA u zvoleného dopravce, tak bude při vrácení peněz na účet odečtena částka za dopravné, které si zákazník v objednávce zvolil, jako by se stalo v případě, že zákazník neobjedná nad částku pro získání DOPRAVY ZDARMA.

Nárok na DOPRAVU ZDARMA:
od 999 Kč pro službu Česká pošta - balík do balíkovny a DPD - doručení na adresu.



Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU. Takto došlá zásilka nebude přijata.

Vrácení peněz Česká republika probíhá pouze převodem na uvedený účet


Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  • oblečení je bez původních štítků, visaček
  • zboží je vyprané
  • zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  • část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  • spodní prádlo, plavky ani ponožky nelze z hygienických důvodů vrátit nebo vyměnit



Potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat?
Zpětná zásilka
je nejlevnější a nejsnadnější způsob doručení.
Chci se dozvědět víc: DALŠÍ INFORMACE


Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

ČESKÁ REPUBLIKA

   

  Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout zde: FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ


 

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

   
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme použít reklamační formulář.    

Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

 Kupující je při uplatnění reklamace povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství. (Dle zákona 258/2000 Sb.-Zákon na ochranu zdraví je nutné věci k další manipulaci předkládat vždy čisté).

Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.



Potřebujete zboží vyměnit, vrátit či reklamovat?
Zpětná zásilka
je nejlevnější a nejsnadnější způsob doručení.
Chci se dozvědět víc: DALŠÍ INFORMACE


Žádáme zákazníky, aby zboží k výměně / vrácení / reklamaci zasílali na adresu:

Kilpi store a Regatta shop

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

ČESKÁ REPUBLIKA

 

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní. V případě, že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní e-mail.

V případě, že výrobce reklamaci uzná, bude částka vrácena na Vámi uvedený účet nebo Vám bude zasláno totožné nové zboží.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.


 

Formulář na reklamaci zboží si můžete stáhnout zde: REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

 


Informace k expedici:

  • Zboží, které je skladem na našich prodejnách (objednané do 12:00) expedujeme ještě v den objednávky.
  • Zboží, které je skladem EXT (na externím skladu) obratem objednáváme, proto nelze počítat s dodáním následující pracovní den.
  • U položek, které jsou skladem EXT počítejte prosím s delší dodací lhůtou, která závisí na rychlosti dodání zboží od výrobce.
  • V případě, že objednávka obsahuje položky z našeho i externího skladu, tak jí lze rozdělit na dvě části.
  • Poštovné zdarma se řídí vždy hodnotou odesílaného balíčku. V případě rozdělení zásilky se počítá každá hodnota zvlášť.
  • Ve chvíli, kdy Vaše zásilka opustí náš sklad, obdržíte e-mail s kódem pro sledování zásilky u přepravní společnosti.

 


 

ČESKÁ REPUBLIKA

Při objednávce nad 999 Kč získáte nárok na dopravu ZDARMA službou "Zásilkovna - doručení na výdejní místa" nebo "DPD - doručení na adresu".

Možnosti dopravy  
DPD - doručení na adresu 99 Kč
DPD - výdejní místa 69 Kč
Česká pošta - balík do ruky 99 Kč
Česká pošta - balík do balíkovny 69 Kč
Zásilkovna - doručení na adresu 99 Kč
Zásilkovna - doručení na výdejní místo / Z-BOXY 69 Kč
Osobní odběr - prodejna Vrchlabí 0 Kč

 

Možnosti platby  
Online platba kartou 0 Kč
Bankovním převodem (GoPay) 0 Kč
Apple Pay 0 Kč
Google Pay 0 Kč
Platba předem (příkazem) 0 Kč
Dobírkou při převzetí 49 Kč
Kartou na prodejně 0 Kč
Hotově na prodejně 0 Kč

Nepřevzetí dobírky je porušením smlouvy s nárokem na náhradu.

 

 

Potřebuji poraditVáš e-mailVáš telefonPředmětVáš dotaz
Odeslat dotaz
PopisTabulka velikostíVýměna zbožíVrácení zbožíReklamaceDoprava a platbaPtejte se
Proč SvětKilpi?
Zákazníků doporučuje reálné recenze našich zákazníků
Doprava zdarma při nákupu nad 999 Kč
Expedice do 24h široký výběr skladem

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování.

Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

Podrobné nastaveníPovolit vše
GLAMI
Glami